Vapster
Awesome1#1
DAL @ AINT's... DAL -4.5. The Better Team, Pissed About The Raider LOSS...
Min @ DET +7... (Dad Always Says...Take The Home Dog When Getting A TD... They Are ALL Professionals...)
Ari @ CHI +7.5... See Min @ DET...
TB @ ATLANTA +11... See The 2 Posts Above This One...
Indy @ HOUSTON +9...AGAIN...See Above...
Philly @ JETS +6.5...Not Ready To Crown Philly's ASS!
Chargers +3 @ CINN... Chargers Are Up And Down... Win @ CINN Who's Coming Off A BIG WIN...
NYG +5 @ Miami... Stop With The "Miami Has Chance At Playoffs..."
Wash @ OAKLAND -2.5... Washington Is Garbage...Let A Shit Ass Seattle Stay Close...
JAX +13 @ RAMS... Take Road Dog When Getting More Than 10...And Rams Ain't ALL THAT!
Balt @ Pitt...Toss Up...
SF @ SEATTLE +3.5 Seattle Looks Like Hot Garbage...9ers On A Roll...Take Seattle...
DENVER +10 @ KC... Both Teams Are Up And Down...Who's Gonna Show Up?! Take 10...
NE @ BUFFALO -2.5... You Wanna CROWN New England Ass?! Then Crown Em! I'll Take The Home Squad Minus The 2.5
---Vap
Min @ DET +7... (Dad Always Says...Take The Home Dog When Getting A TD... They Are ALL Professionals...)
Ari @ CHI +7.5... See Min @ DET...
TB @ ATLANTA +11... See The 2 Posts Above This One...
Indy @ HOUSTON +9...AGAIN...See Above...
Philly @ JETS +6.5...Not Ready To Crown Philly's ASS!
Chargers +3 @ CINN... Chargers Are Up And Down... Win @ CINN Who's Coming Off A BIG WIN...
NYG +5 @ Miami... Stop With The "Miami Has Chance At Playoffs..."
Wash @ OAKLAND -2.5... Washington Is Garbage...Let A Shit Ass Seattle Stay Close...
JAX +13 @ RAMS... Take Road Dog When Getting More Than 10...And Rams Ain't ALL THAT!
Balt @ Pitt...Toss Up...
SF @ SEATTLE +3.5 Seattle Looks Like Hot Garbage...9ers On A Roll...Take Seattle...
DENVER +10 @ KC... Both Teams Are Up And Down...Who's Gonna Show Up?! Take 10...
NE @ BUFFALO -2.5... You Wanna CROWN New England Ass?! Then Crown Em! I'll Take The Home Squad Minus The 2.5
---Vap