Bet at Betanysports.eu
Bet on Sports-Join MyBookie.ag today!
Bet at Betanysports.eu

Bowl season props

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
I dunno how many props I’ll play this bowl season, kinda just depends, so far only 1 today so figure I’ll just make a thread and put them all here throughout the bowl season and see how it goes.

lending tree bowl:

Willis ov 53.5 rush yards.. the key here is pretty simple, now that i know sacks count against a qb rush total in college that the worry every game with willis as he gets sacked more than any other qb in the country. Gotta think Willis looks to put on a show here in what should be his final ncaa game and facing a emu run defense that has allowed over 200 rush yards per game on 5.1 per carry. emu has only gotten to the qb on 5% of dropbacks this season which ranks 97th in the country so not real worried about the negative plays that often hurt his rushing total, big step down in competition level for Liberty who struggled facing army, ull, and ol miss to close out the season with 3 losses. Playing a garbage MAC defense gives them the chance to erase the bad taste at the end of the season, cant imagine motivation a factor as he playing, great chance to put one more game of good film for the scouts at the next level!
 

B.A.R.

CTG Partner
Staff member
I dunno how many props I’ll play this bowl season, kinda just depends, so far only 1 today so figure I’ll just make a thread and put them all here throughout the bowl season and see how it goes.

lending tree bowl:

Willis ov 53.5 rush yards.. the key here is pretty simple, now that i know sacks count against a qb rush total in college that the worry every game with willis as he gets sacked more than any other qb in the country. Gotta think Willis looks to put on a show here in what should be his final ncaa game and facing a emu run defense that has allowed over 200 rush yards per game on 5.1 per carry. emu has only gotten to the qb on 5% of dropbacks this season which ranks 97th in the country so not real worried about the negative plays that often hurt his rushing total, big step down in competition level for Liberty who struggled facing army, ull, and ol miss to close out the season with 3 losses. Playing a garbage MAC defense gives them the chance to erase the bad taste at the end of the season, cant imagine motivation a factor as he playing, great chance to put one more game of good film for the scouts at the next level!
Good research here.

Worth a play.
 

HUNT

CTG Partner
I dunno how many props I’ll play this bowl season, kinda just depends, so far only 1 today so figure I’ll just make a thread and put them all here throughout the bowl season and see how it goes.

lending tree bowl:

Willis ov 53.5 rush yards.. the key here is pretty simple, now that i know sacks count against a qb rush total in college that the worry every game with willis as he gets sacked more than any other qb in the country. Gotta think Willis looks to put on a show here in what should be his final ncaa game and facing a emu run defense that has allowed over 200 rush yards per game on 5.1 per carry. emu has only gotten to the qb on 5% of dropbacks this season which ranks 97th in the country so not real worried about the negative plays that often hurt his rushing total, big step down in competition level for Liberty who struggled facing army, ull, and ol miss to close out the season with 3 losses. Playing a garbage MAC defense gives them the chance to erase the bad taste at the end of the season, cant imagine motivation a factor as he playing, great chance to put one more game of good film for the scouts at the next level!

I'm tailing
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
I'm tailing

long as we avoid to many sacks i think it will cash.. i played his total around this number in the ol piss game (that where i learned sacks take away from qb rush yards in ncaa, lol), he was minus yards for long time, then he got going, got over his yards then got sacked again to go back below, finally got back over on last drive then luckily threw a pick before he could get sacked anymore! lol.. i dont think emu really capable of sacking him all that much in this one,..
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
That little td fun just shows how easy he could run for all the yardage he would like!
 

wiseplayer

Well-Known Member
Keep sharing the CFB knowledge man. This time of year it’s valuable when it comes to these teams I never watch. Example was that Liberty game. Very obvious that game was gonna get ugly as bad as their opponent was. GL
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
play #2

frisco bowl

frank harris ov 235.5 passing yards...id rather utsa stud rb was playing cause this number would have prob been a little lower but this was gonna be a play regardless. all year ppl have looked at sdst stats and believed they have a very good pass defense but fact of the matter is nothing could be further from the truth, they accumulated those numbers facing some the worst pass offenses in the country who reside in the MW. Take a minute and look what happened to the aztecs pass d every time they faced one the better qb/passing teams in the conf, in the MW champ game bonner threw for 318 and 4 tds, against nevada strong went for 350 and 3 tds, against fresno Heaner went for 306! These are really the only games that matter to me cause the rest the time they were playing teams who incompetent at passing the ball! Not having McCormick is a bummer, he will be running on Sundays he that good, but all along i didnt think this was a great game for him and should be more a Harris game, now we know this is Harris team/game and i still think this utsa team is coming in and looking to win this game, the way to do so is behind the arm of harris!!
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
another winner :) 2-0 so far, dont see anything up for tonight so the search continues, ill post;em when i find them. id think army will gash mizzou on the ground tonight so maybe if they put some up there be a play but some games they havnt had any.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Was hoping for a play on bc/ecu game as feel I know both those teams well but just saw it another covid casualty, this is turning into a real bummer.

Don’t understand the props they have up in the Nevada/wmu game, they got some garbage rb for wmu who ain’t their lead guy, they have one wr prop for wmu and far as I know he the wr in transfer portal so doubt he playing!! Wtf?? Hopefully the options get better as we get deeper into the week.
 

HUNT

CTG Partner
another winner :) 2-0 so far, dont see anything up for tonight so the search continues, ill post;em when i find them. id think army will gash mizzou on the ground tonight so maybe if they put some up there be a play but some games they havnt had any.


Great job bro. We need a 12 team playoff..this is bulllshit.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
I guess they figured out the wmu wr they had a yardage prop up for isn’t playing! Lol. Just nothing worth playing in this game today. Looks like a pretty nice slate scheduled for 2marro, no props up for them yet but have a pretty good idea on a few guys and the numbers im hoping to get so whenever they get off their lazy asses and post them hopefully be a few good ones to pick off!!
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
i dont understand why they had a few props up day or 2 in advance of the nevada/wmu game but now we actually have some decent games 2marro and no damn props to be found!!
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Ville team total over 27.5 +105.. it is shocking to me everyone i have respect for seems to be on AF today, i just dont get it, if ville cares to be here and im confident at least the offense will be out to put on a show with Cunningham, i dunno how AF gets a stop? please dont be fooled by AF fugazi defensive rankings, they the same suspect rankings sdst had on defense but even worse cause they dodged 1 or 2 of the competent MW offenses!! im a big MW fan but truth is there not a ton of depth and even fewer competent offensive teams! AF faced 2 offenses with a pulse all year in nevada and utah st, both those teams hung 40 burgers on them!! make no mistake, ville offense is vastly more talented than either of those 2 teams! AF would have to limit this to a 5-6 possession game or hurt Cummingham to have any chance of keeping ville under 30 imo. Far as AF offense goes im honestly not totally convinced they are gonna just line up and gash ville with the run game as everyone seems to think, imo it comes down to interest level on this side, if ville taking this game serious and used this time to prepare for the option i dont think it gonna be easy pickings for AF, you cant point to a lot of ugly ville numbers on defensive side but they played a bunch of really good offenses during the year, so we see but honestly this side the ball doesnt matter all that much to me as long as AF isnt going on 11 min drives and i dont think that be the case, they will either totally gash them and this a shootout (very similar to wake vs army is way i could see this game going which why it curious to me this total dropping, of course it was kinda same in wake amry if i remember correctly and that was one my biggest overs of the year! :) )) or they gonna struggle, either way Ville and cummingham are gonna get theirs!! waiting on cummingham props but they have yet to pop, not afraid of AF guady sack rate as again it came vs scrubs, lets see their small front deal with all the beef up front for ville and then Cunninghams athleticism if they do get in the backfield and he turns on the invisible juice!

if you are one of the millions who seemingly think im crazy on this one and like AF, please do yourself a favor and just play the over cause if AF wins it gonna be cause they score in the 40s!
 
Last edited:

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Birmingham bowl

Dell ov 80.5 receiving yards.. this is somewhat contradictory to my under lean on the game but i think both things can happen. Aub best corner getting ready to play on sunday and honestly it wouldnt matter much to me anyways as i have seen enough teams top wr get off on Aub. Tune will look Deli way early and often, this kid went for over 150 on the bearcats who boast several nfl players in their secondary. i even lean tune under but still like Deli to get his, he just that tough to cover and they will look his way 10+ times. even if he bottled up early on i expect aub to win this game which means Houston will be throwing late, if im wrong on that it would mean Deli did his damage early on as he the key to houston scoring points imo as aub will most likely keep mckaskill bottled up. He has went for well over 100 in 4 or his last 6 with the 2 he didnt being blowouts where he wasnt needed, expect him to shine one more time in what a spotlight game for this kid who should be playing on Sundays.
 
Last edited:

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
is team total considered a prop? im not sure, it under "game props", either way i love that ville total so much it was going in here, plus these cowards still havnt posted any player props on any game besides hou/aub, dying to see some ville players and messy st passing game as i think they gonna light up texas tech.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
so they put numbers up for Ville but honestly Cunningham can beat them so many ways i feel stronger just with the Ville tt over at +105 than i do any individual yardage plays.. i would lean to the te ford ov40.5 receiving as he the guy who most consistently gets targets, with harrell the number is 60.5 and really banking on 1 or 2 bombs, i think he gets one for sure but might only be 55 yards or something, could be pi, who knows, then be stuck rest of game hoping he hits another big play since that basically all he does!! Cunningham rush total in the 60s is playable, im not very worried about sacks as he dont take many and as mentioned i dont buy AF gaudy sack numbers, again it just a matter of Cunningham could just as easily throw for 350 and not run as much although i think he prob rushes for 80+. I just love the team total so decided to invest more in that opposed to spreading it out.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Liberty Bowl

will rodgers over 350.5 passing yards.. gotta believe Leech isnt gonna take any mercy on tech so the more he can run this up the better! should be easy pickens for Rodgers against this pass d that has allowed guys like Purdy to throw for 356! willimas went for over 400 thru the air vs them, even skylar thompson threw for almost 300 against this d! easily one his biggest outputs of the season. 350 is nothing for rodgers who has hit this mark 8x this season playing sec defenses that much better than this, in 2 other games he was just below 350, just cant see this being a problem for him to blast past this total and well into the 400s! maybe if i was worried bout messy coasting with a big lead but just dont think that be the case.

rodgers ov 2.5 passing tds. messy team total is 34.5, the way they score is thru the air, they could have easily made this number 3.5 imo.
 

B.A.R.

CTG Partner
Staff member
Liberty Bowl

will rodgers over 350.5 passing yards.. gotta believe Leech isnt gonna take any mercy on tech so the more he can run this up the better! should be easy pickens for Rodgers against this pass d that has allowed guys like Purdy to throw for 356! willimas went for over 400 thru the air vs them, even skylar thompson threw for almost 300 against this d! easily one his biggest outputs of the season. 350 is nothing for rodgers who has hit this mark 8x this season playing sec defenses that much better than this, in 2 other games he was just below 350, just cant see this being a problem for him to blast past this total and well into the 400s! maybe if i was worried bout messy coasting with a big lead but just dont think that be the case.

rodgers ov 2.5 passing tds. messy team total is 34.5, the way they score is thru the air, they could have easily made this number 3.5 imo.
I dig it.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
looks like it raining in memphis but supposed to be cleared out before the liberty bowl. kj said there might be some wind but with messy short passing game i dont think it be a huge problem for Rodgers.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Favorite cunningham prop? I was looking at rush yards over.

its a shame they dont have the alternate/special props on these, i kinda feel like he either goes for 100+ on ground or it a huge passing game and he doesnt get to the number. i thought it was gonna be 77-80ish so certainly dont think over a bad play, i see it up to 69.5, think it opened 64.5..
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
trying to find something i feel real good about in the night games but no luck so far, doing my best to only play and post winners! lol, obviously that always the goal, just saying tying to be real selective and avoid any forced ones. only bummer bout that is inevitably im gonna pass on a winner every now and again, dont wanna do that either!!
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
damn, his td juice has went from -130 to -160,, that a personal preference call as obviously it the same number i think he goes over, it just getting expensive, at this point i would prob still play as part of a parlay.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Birmingham bowl

Dell ov 80.5 receiving yards.. this is somewhat contradictory to my under lean on the game but i think both things can happen. Aub best corner getting ready to play on sunday and honestly it wouldnt matter much to me anyways as i have seen enough teams top wr get off on Aub. Tune will look Deli way early and often, this kid went for over 150 on the bearcats who boast several nfl players in their secondary. i even lean tune under but still like Deli to get his, he just that tough to cover and they will look his way 10+ times. even if he bottled up early on i expect aub to win this game which means Houston will be throwing late, if im wrong on that it would mean Deli did his damage early on as he the key to houston scoring points imo as aub will most likely keep mckaskill bottled up. He has went for well over 100 in 4 or his last 6 with the 2 he didnt being blowouts where he wasnt needed, expect him to shine one more time in what a spotlight game for this kid who should be playing on Sundays.

cash!!
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Gauranteed rate bowl:

ky thomas over 97.5 rush yards.. he been the gophers horse in the second half the year going for over 100 in 4 of last 6 games, one of the ones he didnt was against wiscy who one the toughest teams in the country to run on. wvu isnt that, wvu defense not what it was last year and they really dont face much of this kind of smashmouth team in the wussy big 12, when they did face a stud lead back getting fed by isu Hall went for 166 against them. gophers gonna give thomas 20+ carries and he should wear wvu down and get us the cheese in the 4th qtr!!
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Wasn’t easy but fuck, stuffed on 1 yard line then that drive in 1st with bogus holding call then missed fg. Whatever, another cash and we still perfect in the thread!!!
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Feels like gonna take 1st loss in this game, what a shit performance by messy st. Only hope is they looked pretty much exactly this bad in 1st half vs aub and not only came back and won but Rodgers threw for like 300 yards in 2nd half!
 

B.A.R.

CTG Partner
Staff member
Feels like gonna take 1st loss in this game, what a shit performance by messy st. Only hope is they looked pretty much exactly this bad in 1st half vs aub and not only came back and won but Rodgers threw for like 300 yards in 2nd half!
Yeah, you was due.

They look brutal.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Yeah, you was due.

They look brutal.

Never would have guessed against tech awful pass defense. The fact they getting run on makes sense, didn’t know messy was missing all these d lineman. Still think good chance he throws 3 tds. They have been a pretty good 2nd half:comeback team, and tech had blown some games. It take a crazy turnaround to get the yards tho.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
Gauranteed rate bowl:

ky thomas over 97.5 rush yards.. he been the gophers horse in the second half the year going for over 100 in 4 of last 6 games, one of the ones he didnt was against wiscy who one the toughest teams in the country to run on. wvu isnt that, wvu defense not what it was last year and they really dont face much of this kind of smashmouth team in the wussy big 12, when they did face a stud lead back getting fed by isu Hall went for 166 against them. gophers gonna give thomas 20+ carries and he should wear wvu down and get us the cheese in the 4th qtr!!

Cash baby, they can’t keep us down long! 5-2 overall thanks to the messy st/Rodgers shit show.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
No player props up yet for 2marro. Gonna be hoping to get a good number on clemson rbs I think. IMight play isu team total under as well. Interested to see baby Tua numbers: no freaking idea in Sooners/ducks game.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
I know it was probably unrealistic goal but I really wanted to put up a perfect record in this thread! Fucking state of Mississippi been fucjing me ever since I got pulled over driving thru there 15+ years ago, I love ol miss vs baylor also, maybe I should just run away from that!! Lol
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
I really wish books would stop being so lazy, I need to get to casino round 9-9:30 and no props up yet for today.
 

2daBank

Dan The Prop Assassin Man
They have few props out for 1st game but I have no clue on this Hokies/Terps game. I assume Terps are gonna win just cause Hokies have nobody left to play who I ever heard of, when you down to a kid playing qb who wasn’t even a qb at his last school, 3rd-4th string skill guys and quite frankly the starters who left wernt very good, what the hell can we expect? No idea what they have on defense? This all makes it damn near impossible to try and figure out the yardage I expect out of either team or any players!!
 

Bet at Betanysports.eu


Top